torsdag 5. mars 2020

Utfordring for mars - Maling spray paste


I scrappelyst-utfordringen for mars vil vi se bruk av maling, spray eller paste - eller alt på en gang. Du velger selvsagt hvor mye du vil bruke av det, men det skal være synlig at det er brukt. 

Dette var en utfordring etter mitt hjerte, så her kommer en fargerik LO av meg og jentene mine:


Jeg har brukt hvit kraft kartong fra Papicolor til base. Denne grunnet jeg med Amsterdam Gesso før jeg sprayet og splashet med Marabu Mixed Media Art Sprayer i regnbuens farger. 


Jeg har brukt sort kartong bak bildene, og chevronpiler og ord i chipboards har fått ett strøk maling og gull ink. Blomster er valgt til å matche fargene i bildet.





Utfordringen vår har frist den 31.mars 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar