lørdag 28. desember 2019

Toffifee til jul.

I fare for å gjenta meg selv, så må jeg vise dere noen flere toffifee som har blitt dekorert her i huset:


Toffifee #1 er pyntet med mønsterark fra Studio Lights "Winter" kolleksjon. Motivet og ordene er fra Ciao Bella, mens den nyelige hjerterammen er stanset med dies fra Papirdesign. Det søste bling-båndet og snøkrystallene er fra Kort og Godt. Litt hvit bølgepapp fra Folia bak motivet.


Toffifee #2 er pyntet med mønsterark og motiv fra Studio Light. Det vil si at motivet egentlig er en del av mønsterarket som heter Snowy Afternoon, men så nydelig da! "Gledelig jul" er stanset med dies fra Papirdesign, i søvglitrende mosgummi og til dekor har jeg brukt hvite julestjerner fra I Am Roses, I tillegg til hvit bølgepapp fra Folia, har jeg brukt litt hamp. Alltid litt hamp ;) 


Toffifee #3 er dekorert med mønsterark og motiv fra Studio Light (Ultimate Scrap Collection). Jeg har stanset ut "Gledelig Jul" i rød mosegummi denne gangen, og brukt den flotte rammen fra "Hjerteklem" samlingen til Papirdesign. Sølvfarget bølgepapp fra Folia, blomster fra I Am Roses og litt hvit ham til en forandring.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst,

Elin.

1 kommentar: