tirsdag 17. desember 2019

Mer inspirasjon til desember-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst og litt mer inspirasjon fra DT gjengen og meg selv ;) 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER i Scrappelyst sin blogg.

En liten oppfrisker på tema kommer alikevel her:

"I desembermåneden vil vi ha fullt fokus på jul og oppgaven denne gangen er derfor rett og slett "jul". Vi gleder oss til å få masse julestemning av deres juleprosjekter."


Jeg slår et slag for CAS og "det enkle er ofte det beste" i dag. For meg handler jul om en eneste ting som MÅ stemme, og det er stemning <3 Den rette følelsen. Blant mange av årets juleprosjekter i heimen, var det nettopp dette CAS kortet som vekket den riktige følelsen inne i meg:


Et shaker-card kort i CAS stil, med mønsterarket "Ekorn" fra Papirdesigns kolleksjon "Julenatt", og kraft kartong fra Papicolor. (Tutorial på shaker-card kan du finne HER). Jeg har brukt yndige mini-paljetter fra Kort og Godt inni julekulen min, og markert den litt ekstra med sort Sakura Micron penn. "God jul" Stempel er også fra Kort og Godt, stempelplate M-401.



Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar