mandag 13. mai 2019

Wings

Art Journaling trenger ikke være avansert og vanskelig, det kan være akkurat det du vil det skal være. Det er ingen regler for hvilke ting du MÅ eller SKAL bruke, og absolutt ingen regler for hva du IKKE kan bruke. Kjekt eller hur? Som nybegynner har man ofte lyst å prøve alt, og helst samtidig ;) Jeg er litt der enda, så jeg må holde meg litt i ørene og velge noen enklere varianter også.. 

Derfor tenkte jeg  vise dere en enklere AJ side i dag, hvor du ikke trenger masse stash og utstyr, bare litt maling og fri fantasi.

Til denne AJ siden har jeg brukt sort gesso fra Amsterdam, litt bakgrunnsstempler og dotter fra Papirdesign, hvit sytråd og noen gamle bokstaver jeg har frisket opp med Amsterdam Akryl maling.

Teknikken jeg har brukt på bokstavene er ganske enkel: Jeg har valgt tre farger akryl maling, hvit og to toner rosa. Deretter har jeg brukt en svamp som jeg har lagt fargene etter hverandre på; den hvite på toppen, den mørkeste rosa på bunn og en mellomrosa midt i mellom. Deretter la jeg bokstavene på et plastunderlag og dabbet på malingen. Den har veldig god dekkevne, det ser man lett siden disse bokstavene var sorte i utgangspunktet.

Teksten har jeg skrevet på for hand med Sakura Gelly Roll pen i hvit , tykkelse 08.

Sakura, Amsterdam og Marabu distribueres via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for mer info om nærmeste forhandler.


Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar