fredag 17. mai 2019

Mer inspirasjon til mai-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon hos Scrappelyst.
Temaet for Mai måneds utfordring er feiring. Eksempler på ting vi kan feire: Bursdag, bryllup, dåp, konfimasjon, 17 mai +++

Jeg har scrappet en layout fra juniors første bursdagsfeiring. Koser meg med å dokumentere ungenes oppvekst og opplevelser, selv om jeg ikke akkurat scrapper bildene i verken kronologisk rekkefølge eller umiddelbart etter opplevelsene ;) 


Jeg har brukt mønsterark, div pynt og små ord fra Papirdesign. Tagen bak bildet er stanset med dies fra Papirdesign, og "Hipp Hipp Hurra" er stemplet med clearstamp fra Kort og Godt. Sirklene har jeg tegnet med Sakura gelly roll penner i sort og blått, og pynten ellers er litt sporadisk fra restekassen min. Litt stempel, litt dots, litt chipboards ;)






Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar