onsdag 1. august 2018

Studiolight Bryllup

Vår/sommer er en nydelig tid for bryllup, og Studiolight kom i vår ut med tidenes lekreste kolleksjon (spør du meg iallefall) som heter So Spring. Den ga meg alle de riktige følelsene for å mekke bryllupskort, så her kommer et par stykker:

På det første kortet har jeg valgt hvit papirpose tom base. mønsterarkene er fra So Spring kolleksjonen, mens motivet er fra et tidligere klippeark fra Studiolight. Jeg har brukt en kantpunch på mønsterark og pose, og raspet opp alle kanter før jeg svertet de med vintage photo distress, min ultimate favorittfarge til distressing av kanter :)
Blomstene er fra I Am Roses, og "Kjære Brudepar" er stanset ut med dies fra Papirdesign. Jeg har også brukt halvperler fra Papirdesign.

Under blomstene har jeg lagt herlige glittrende fibertråder fra Kort Og Godt.



På kort nr to har jeg slått meg løs i deilige lilla toner! Fortsatt mønsterark fra So spring kolleksjonen, og motiv fra tidligere Studiolight klippeark. Deilige lilla blomster fra I Am Roses, samme dies som på kortet over og i tillegg har jeg stanset ut et hjerte bak motivet. Dies fra Marianne Design. Jeg har også stanset ut noen snirklede blader med dies fra Marianne Design, brukt litt osteklut og litt hvit gesso fra Marabu, for å live opp det hele litt.



Produkter fra Studiolight, Marianne Design og Marabu forhandles gjennom Global Hobby og Kunst her i Norge. Ta en titt her for å se deres utvalg og fin din nærmeste forhandler.

Kortene er laget for Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar