torsdag 5. juli 2018

Utfordring for juli - alt er lov

Det er juli, det er sommer, det er forhåpentligvis godt vær hos de fleste og mange er ute å nyter tiden.
MEN det er også tid for ny utfordring hos Scrappelyst.
Denne måneden gir vi dere frie tøyler og åpner da vi opp for at alt er lov!
Vi gleder oss til å se ditt bidrag.



"Alt er lov" er et tema jeg ofte går meg litt fast i, men med fokus på sommer og alt det fine den bringer med seg, har jeg laget et kort med sommerlige farger, blomster og følelser. Jeg fikk lyst å rote frem den litt mer vintage shabbye stilen min, og dermed ble det et venninnekort i duse farger med mønsterark fra Papirdesign. Motivet er fra  Allegra digital, og stempelrykket er også fra Papirdesign. Jeg har brukt blomster fra bl.a I Am Roses og Kort og Godt. Jeg har også festet en hjertecharm fra Din Fantasi med vokset bommullstråd fra Kort og Godt, lurt med litt blonder og noen perleswirls.


På innsiden er det en enkel tagg med et koselig stempeltrykk, også det fra Papirdesign. Jeg har også lekt litt med Sakura sine gelly roll penner både på blosterne (i sentrene av de store) og fargelagt hjertet inni taggen med rosa farge.




Er du klar for å bidra med noe? Akkurat det du føler for å vise oss?
Utfordringen/ Grublisen vår har frist den 30.juli 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar