fredag 27. april 2018

Lykkeliten.

Vakker liten babygutt = maaaange bilder man har lyst å scrappe. 
Her kommer nok en layout fra meg, med lilleprinsen i fokus ;)

Blogginnlegget kan også ses hos Scrappelyst.


Bakgrunn er laget med to stk 30x30 ark, der det øverste er sprayet med vann for å få litt krøll på seg. Jeg har lagt på Marabu Mixed Media Acryl Paste i fargen hvit, med spatel og stensil. Jeg har bruke en annen stensil med Cosmic Shimmer Sparkle Paste i fargen graceful blue. Videre har jeg lagt på sytrå i hvit og sort for å skape litt effekter, hvitmalt chipboardgitter og splattet med Marabu Mixed Media Art Spray i fargene gentian og sky blue. Jeg har også brukt samme farger i Art Crayons og gikket på med fingertuppen, for å skape blåskjær her og der.


Lykkeliten er stanset ut i hvit mosegummi, med dies fra Kort og Godt. Jeg har lagt til noen små søte elementer som frimerker og babyføtter. Journalingen er utført med Sakura Gelly Roll Metallic Blå.


Marabu Mixed Media produkter (art spray, art crayons, paste), Cosmic Shimmer og Sakura føres via Global Hobby og Kunst.

Elin

1 kommentar:

  1. Nydelig LO , kjempefint bilde og så inspirerende hvordan bakgrunnen bygges opp med to ark og flotte detaljer på pynten . Klem Synnøve

    SvarSlett