søndag 1. april 2018

CAS med pixie powder

Det har dukket opp en ny fasott, i allefall her i Scrappelyst teamet. Det kalles pixie powder! 
Om du enda har til gode å teste dette produkter, er det på tide nå. Noe så gøy å leke med altså.
Jeg har laget tre enkel CAS kort med pixie powder som fokus. 
Så enkelt, så lekkert, SÅ morro!


Alle tre kortene har til felles at de er laget på hvite papirposer, med ramme av sort kraftkartong fra Papicolor og bakgrunn er laget på akvarell ark fra Van Gogh.


På det første kortet har jeg brukt Cosmic Shimmer Pixie Powder i fargen peacock green. Den har herlige detaljer i grønt og blått, og nydelig skinn som så klart ikke synes på bildene. Jeg har stemplet litt tilfeldig med et klokkestempel, og lagt til dots. Så har jeg droodlet, eller prikket inn med hvit penn fra Sakura. Tekststrimlene er fra Papirdesign. Jeg har også brukt litt washitape.


Kort nr to er laget med Cosmic Shimmer Pixie Powder i fargen midnight blue. Sommerfuglen er stanset med dies fra Sizzix: Sizzix Thinlits Die - Rare Butterfly. Jeg har embosset den med frantage. 
Jeg har lagt til tekststrimler med setninger som fremmer budskapet i kortet, og lagt til hvite prikker her og der.


På siste kort her jeg brukt Cosmic Shimmer Pixie Powder i fargen ancient copper. Jeg har tegnet ramme på kortet med sort gel pen fra Sakura. I tillegg til en chipboard og dots, har jeg stemplet med stempel fra Papirdesign.

Produkter fra Sakura, Cosmic Shimmer og Sizzix føres via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar