fredag 11. august 2017

Grublis for august - Glitter og glam



Denne grublisen har jeg sett fram til!! For nå vil vi se noe som virkelig glitrer og skinner. Du kan f.eks bruke glitterlim, glitterpapir, glitterpaste, krystaller, sølv-paste osv. Lag noe som preges av “glitter og glam”.

Frist for å delta er 6. september 20.00Reglene for deltakelse finner du her.
Og hovedinnlegget ligger så klart på hjemmesiden til Scrappelyst :)


Jeg har brettet et sjokoladekort til 200g sjokolade. (Tutorial finner du HER om du vil prøve selv). Jeg har brukt hvit kraft kartong fra Papicolor som base, og pyntet med mønsterark fra Papirdesign. Arket heter "Eksos og olje", skikkelig kult navn! Her har jeg lekt meg med Marabu Mixed Media Acryl Mouse i fargen hvit og caribbean blue, sammen med to ulike stensiler. Etterpå har jeg spritet opp med turkis bling fra Staz, stanset ut blader i sølvglittrende mosegummi og lagt til hvite perlerader fra Kort og Godt. Motivet er fra Studiolight. 

Innsiden har jeg holdt veldig enkel. Har tatt igjen mønsterene fra utsiden, men ellers bare svertet kanter og latt det være en god skriveflate.


Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar