mandag 17. april 2017

Mer inspirasjon til april-utfordringen hos Scrappelyst.

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst, og her får dere se mitt bidrag til oppgaven som lyder slik:

" Denne måneden dedikerer vi til gutta! Vi vil se papirprosjekter til det mannlige kjønn, i alle aldre, fra de minste til de største. Gutt - Mann - Herre? Du bestemmer, så lenge det er laget til/for/om en “kar”.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Jeg har dekorert en stor tag til denne utfordringen.
Jeg har brukt mønsterark fra Studiolight, som jeg har spritet opp med stensil og marabu mixed media acryl mousse i fargen hvit. Deretter har jeg limt på div småting, bl.a cipboardpiler fra Wycinanka, blomster fra I Am Roses, litt knapper ol. Så sprayet jeg med Marabu Mixed Media Art Spray i fargene sølv og sky blue. Til slutt satte jeg på en gratulasjons tekst, den er fra et Papirdesign stempel.
Har også brukt hjemmefarget hugsnugbånd på toppen av tagen :)

Det er ikke så lett å se på bildene, men ved å bruke mixed media art sprayer i fargen sølv (eller gull for den del) FØR man bruker andre farger, får man en utrulig kul metallisk effekt. Det er også en stilig måte å farge egne blomster på :)


Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar