onsdag 11. januar 2017

Grublis for januar - Monokromatisk

I denne månedens grublis, vi vil hos Scrappelyst se monokromatiske prosjekter. Det vil si et prosjekt med kun en farge, men forskjellige fargetoner/nyanser innenfor samme farge.
Det er lov å bruke svart, hvitt eller “craft-farge” i tillegg.

Jeg valgte å prøve meg på et posekort i litt annen stil en det jeg vanligvis lager:

Jeg har valgt meg ut fargen blå-grønn, eller turkis om du vil. Jeg har brukt nydelige Studiolight motiv og mønsterark til denne oppgaven. Dekoren består av mange elementer: Kakeserviett, hamp, blomster fra bl.a I Am Roses, stjernebinders, dots, washitape... tatt skikkelig av med andre ord ;) 



Vil du vise frem noe du har laget i monokromatisk stil?
Frist for å delta er 6. februar 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar