lørdag 15. februar 2014

Little Lady... A moment in time.

"A moment in time"... Ukens tema hos Live & Love Crafts SKRIIIIIKER LO!
Passer godt siden det er en evighet siden sist jeg laget en layout. 
Sist uke fyllte min lille prinsesse 6 år, og det er vanskelig å forstå at om kun få måneder har jeg en skolejente i hus. Det er skikkelig skummet og spennende på samme tid. Lilletuppa mi er i ferd med å bli en liten "lady". Bilde er fra 17 Mai 2013. Ikke så gammelt da, men synes hun er så skjønn her.. også ser hun så voksen ut!


Jeg skal ikke skrive mye i denne posten, da jeg synes bildene skal få tale for seg selv. Jeg har brukt Maja Designs Sofiero kolleksjon, og alle andre matrealer fra LLC finner du i slutten av posten.
Klar... Færdig... Bilderas:







 Masse masse bilder. Lillefrøken er fornøyd med mammas verk, og har gått med på at jeg får vise henne fram på bloggen min.. Så lenge hun fikk velge et bilde selv også ;)
Så her er snuppa, 6 år gammel og mammas stolthet:


Elin ( & Viktoria)

2 kommentarer:

  1. Oh WOW Elin! I love it!! She is just a doll too!! Very nice!!

    SvarSlett
  2. Beautiful. Ja, det är verkligen rätt ord både för din LO, bilden av din dotter och val av material! Kul att se dig göra en sida då och då.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    SvarSlett