fredag 1. november 2013

Julehilsen i Ett Trykk # 1 og Challenge #17 hos LLC

Det er tid for ny utfordring hos LLC og denne gangen har vi en flott julekollage å inspirere dere med.
Vi drar i gang Challenge #17 Christmas Inspiration Collage:
Et deilig bilde med masse "vintage" julestemning! Dette bildet inspirerte meg myyye til årets julekreasjoner, men realiteten er at kortet jeg skal vise dere i dag ble til i mars i år!
Etter å ha fått tillatelse fra Sandra, vil jeg vise et av mine tre kreasjoner til badet Ett Trykk :D

Det har seg nemlig slik at jeg har hold på å sprekke av glede heeeeele sommeren, uten å kunne røpe at jeg ble forespurt om å lage tre bidrag til årets "Julehilsen" fra Ett Trykk... Hvilken ære <3
Jeg fikk tilsendt 6 skisser som jeg kunne jobbe med, så skulle kortene lages og sendes inn innen 1 juni... og så måtte jeg tie helt til bladet kom ut 23 septemer! For en pine XD 
Her kommer nå et av mine tre bidrag, forbered deg på bilderas:
Julekort i Pion Design stil, base er hvit papirpose. Puncher fra MS, blomster fra LLC, stjerne-sirkel-die fra Memory Box.
Nydelig bilde fra Pions Silent Night kolleksjon. Frentage er så klart med!
Julestemning = Franage og glitter! Ostekluten er også med så klart.
Tekststrimler fra gamle Papirpike ark.
Stempeltrykk fra K&G stempler, og julesirkel fra Inkido. Min nye favoritt ;)
Tag inni kortet til å skrive julehilsen på :)

Er du nysgjerrig på matrealene jeg har brukt? Under kommer listen i bildeformat.

Takk for at du tittet innom i dag. Ikke glem å hiv deg med på LLCs utfordring denne måneden. Kanskje er det akkurat DU som stikker av med prisen på £25 og heder og ære ;)
 http://liveandlovecrafts.blogspot.co.uk/2013/11/challenge-17-christmas-inspiration.html

- Elin





3 kommentarer:

  1. Dette er bare sååå lekkert, høy åhhhhfaktor. Klem

    SvarSlett
  2. Helt superdupernydelig julekort Elin :-)

    SvarSlett
  3. Grattis till publiceringen! Detta vita kort passade ju perfekt till vårt inspirationskollage! Håller med om att frantage och glitter är essentiella ingredienser för julprojekt och så vackert det blev med frantagen på blommorna. Kram, Sandy

    SvarSlett