lørdag 5. oktober 2013

Rosa Kalendere x 2

"Neste gang du tenker på vakre ting, 
så ikke glem å tenke på deg selv."

Dette er teksten (fra KOG) jeg har valgt brukte på et av to prosjekter i dag.
Jeg syntes det passet veldig godt til både ukens tema, som er PINK, og til alle de flotte menneskene vi støtter i oktober måned.
Denne uken har jeg dypdykket i restekassen, og fant mye Maja Design papirer. 
Restene er brukt til å lage to søte og veldig rosa kalendere. Her kommer den første:
De lekre rosene er så klart fra WOC. Perlene er fra Melissa Frances og den største blonden heter "Fleurs Des jardins". Metall sommerfuglene tror jeg er fra KOG.
 Ostekluten er tilbake som du kanskje ser? Den har bare hatt en liten pause ;)
  Og den alltid tilstedeværende gessoen er med på begge kalendere i dag.
Her kommer nummer to:
Har brukt samme matrealer som på den første, men her har jeg fått med noen tre-sommerfugler fra DA med et hint av fran-tage. Blonden på toppen heter "Jolie".

Da er det bare å holde seg fast, for her kommer bilderaset med detaljer:

Da håper jeg du har hatt glede av bidraget mitt til LLC denne uken, og kanskje ble du inspirert til å lage noe ROOOOSA denne helgen du også? I såfall håper jeg du vil dele med oss!

- Elin


7 kommentarer:

  1. Jeg elsker pink, dine kalender er så smukke, er det "afrivnings kalender" (svært at se) og dit lille vers "næste gang du tænker----" har jeg oversat til dansk og gemt, tak for det. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Såååå nyyyydelig alt sammen. Bærre lækkert, amma. Veldig fint med rosa somme tider. Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk damer :) Morkaren: kalenderen er avrivnings kalender ja, veldig praktisk og fint. Marianne: Tusen takk snille du, rosa er absolutt brukende. Ses snart på Eina :)

    SvarSlett
  4. Nydelig!
    Masse lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kalender du har laget:) flotte farger, og nydelig pyntet:)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  6. Känner inte till någon som gör sådana himmelskt fina romantiska kalendrar som du. Tack för att vi fick frossa i hela två stycken! Den lilla flickan är bara för söt! Kram, Sandy

    SvarSlett