onsdag 16. oktober 2013

Jubilantkort og Candy vinner

I dag snør det i Torpa for første gang denne sesongen, og det er i grun helt ok! Etter en så fantastisk sommer og høst, er vinteren hjetelig velkommen nå. Vinter betyr mye utelek og morro for store og små, og ikke minst litt mer scrappetid. Teller ned til halvårets begivenhet: Totentreffet <3 neste helg folkens, da skjer det :)
Har er jubilantkort å vise dere i dag, laget på bestilling for en kollega. Har brukt deilige mønsterark fra Maja Designs Sofiero kolleksjon her. Blonden er privatkjøp, rosene er fra Live and Love Crafts. Halvperler fra Storyteller og brand fra The Hobby House.
Er helt forelsket i mine tekststriper, så tekststemplene blir nesten nedstøvet her for tiden :S
Ostekluten har fått bli med, sammen med disse nydelige liljene. Rose bildet er fra StudioLight, en nyoppdaget produsent for meg. Takkervære Wenchemor, så oppdager jeg stadig noe nytt ^^

Så over til kosen!! Tusen takk til alle dere som deltok på Candyen min i denne runden, det var hele 24 stk det :p Her er en liten oppfrisker av hva du kunne vinne:


Jeg brukte Random.org til å trekke en vinner:
Gratulerer så mye til RitaK som er nr 6 på listen min :o)

Takk til alle som har deltatt <3

- Elin

5 kommentarer:

  1. Nydelig posekort!
    Og gratulerer til Rita:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Nydelig Vintage kort ♥ grattis til Rita!

    SvarSlett
  3. Lekkert, lekkert!! Gleder meg til treffet jeg og. Klem til deg

    SvarSlett
  4. Поздравляю :)
    Спасибо , Elin , за розыгрыш чудесного угощения !

    SvarSlett