lørdag 4. mai 2013

Stort tag-kort

Da vi var på Eina sist helg, fikk jeg to store prima tags fra snille Rita.
Jeg har ikke prøvd å dekorere så store tags før, så her får du første forsøk som ble laget med ei god veninne i tankene. Disse tagene er så store at jeg annser dem mer for kort en for tag ;)
 Lekte meg litt med frantage på taggen før jeg pynta den; 
brukte en stjerne sjablong og la på lim først, deretter frantage og woala; staaars ;) 
Har også bruk frantage på chipboard-swirlen fra DA som er satt sammen med blomstene.
 Bildet er fra Digita by Janet, teksten nasket jeg hos sidemann på treffet. 
Har også brukt litt blonde- og blomsterrester her, samt en kakeserviett og halvperler fra Staz.
Hjertene i bakgrunn er stanset ut med en Memory Box die og er bare knallfine.

 Goooood helg :o)
- Elin

9 kommentarer:

  1. Hvor er det flot, og din tekst er så skøn, jeg vil prøve at huske den. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig pyntet tag .

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  3. så lekker, flotte diesene bak der sammen med bildet og fargene. Ha en riktig god helg. Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk damer :) God helg til dere også <3

    SvarSlett
  5. Så lekker tag'en ble når du fikk pyntet den etter alle kunstens regler Elin :-)

    SvarSlett
  6. Beautiful Elin. Hope your having a good weekend.
    Hugs Tracy x

    SvarSlett
  7. Underbar bild och en mycket vackert dekorerad tag. Det kan kännas lite överväldigande när man ska hantera och dekorera något större än vanligt, men du har lyckats bra! Kramiz, Sandy

    SvarSlett