lørdag 6. april 2013

Enkelt posekort og en liten kjip en...

Hei godt folk.
Vet at det er stille her om dagen, tiden strekker rett og slett ikke til lengre.
Har et enkelt posekort å vise fram i dag, det har ligget på lur i mappa mi lenge nå:


En nydelig frøken fra Papirdesign, i godt selskap med Pions vakre ark fra Almas kolleksjonen. 
Alle matrealer brukt på kortet er å finne i nettbutikken til Live and Love Crafts, med unntak av bilde og teksttrykket som er fra Kort og Godt.

 Så over til den lille kjipe... Jeg har i mange år nå hatt problemer med hendene mine, spesiellt høyre hånd, som bare visner bort og mister føligheten. Det er vondt og irriterende og provoseres fram når jeg gjør fin-motoriske bevegelser. For noen år siden fikk jeg påvist noe som heter Karpaltunnelsyndrom og beskjed om at det kunne opereres for å gjøre bedre.
Nå har jeg utsatt og utsatt da det aldri har passet, og det gjør i grunn ikke det nå heller... små barn, jobb, hus og hjem, SCRAPPING!! alt må nå stå på vent ei stund:
Mandag skal jeg inn å operere høyre hånd, og er forespeilet en 3 ukers sykemelding i første omgang.
Jeg nekter å tro at jeg skal måtte la være å scrappe i 3!!! uker, men første uke blir det nok full stopp :)
Så der er grunnen til at det blir om mulig enda mer stille her..

Vi ses plutselig igjen!
- Elin


9 kommentarer:

  1. Nok et nydelig posekort fra deg:) Masse lykke til på mandag!
    Håper du er i form til treffet på eina, så sees vi der:) klem, Lin Monika

    SvarSlett
  2. Nei, det er vel slik vi er, sykdom passer veldig sjelden.... Lykke til med operasjonen, så håper vi du blir i form til å komme en tur til Eina og kose deg litt med papir i slutten av mnd :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk snille dere :) Eina går jeg ikke glipp av, jeg er tross alt supergod på både kaffedrikking, sjokoladespising og skravling! Haha :D
    og forhåpentligvis er jeg god for litt scrapping igjen innen den tid.. Vi ses!

    SvarSlett
  4. Piękna:)) Bardzo romantyczna!

    SvarSlett
  5. So pretty - lovely image, and your trademark layers of punching look beautiful!
    Alison x

    SvarSlett
  6. OOoh I got a trademark! LOL thank you Alison, thats so nice to hear :)

    SvarSlett
  7. Jag haller med Alison; du har verkligen ett "trademark" nar det galler din ramstansning, men inte endast dar utan overhuvudtaget pa alla dina alster, det ar latt att kanna igen en Elin-kreation. Alltid dampade farger, alltid en romantisk balanserad design, men nagra sma fina detaljer och vackert pyntat utan att det blir for mycket. Kram, Sandy

    SvarSlett