mandag 7. mars 2022

Klem til deg.

 Jeg har blitt virkelig glad i disse halvstore taggene fra Studiolight. De er litt bredere og tykkere en de jeg har hatt tidligere, og egner seg derfor bedre til både mixed media produkter også. Jeg ender dog ofte opp med å scrappe rester på disse. Synes de har perfekt støreelse til å fungere som kort også!


Restepapirer fra Papirdesign på denne tagen, samt et eldre motiv jeg kom over i restekassen. Alt skal brukes, eller hur? "Klem til deg" er stanset ut med dies fra Papirdesign, og de fine dottene har jeg glemt helt at jeg hadde! Papirdesign de også.


Jeg har rufset og svertet kanter på paneler og tag, og teksten har jeg printet selv. Synes det gjør seg med litt blonder og hugsnug på toppen til slutt.


Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar