fredag 21. januar 2022

Freedom today.

 En ArtJournal side fra meg i dag, i min hjemmelagede 20x20cm journal.:

Siden er bygget opp med mønsterark fra Studiolight og rispapir + mønsterark fra MaremiSmallArt. Jeg har laget murstein med akryl paste og en gammel stensil, og skapt konturer med akvareller og kull-blyant Blomstene er klippet ut og etter de er festet med gel medium, har jeg fremhevet farger først med akvareller og deretter med penn. 


Jeg liker å både streke opp omrisser og detaljer på motiv og detaljer. Her bruker jeg ulike tykkelser på pennen, primært Sakura Micron Pigma penner <3 Blingbling er gøy i blant, disse er fra Kort og Godt.


Sommerfuglen er transfer sheets (fra ebay), ord og ordstriper fra MaremiSmallArt. Har spæsjet med sort spray fra Marabu Mixed Media Art Spray.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar