tirsdag 27. juli 2021

Takknemlig for deg

  Jeg fikk lyst å koste støv av "gamle kunster" å lete frem litt blonder, blomster og kakeservietter igjen! Det er lenge siden jeg har vært i vintage/shabby chic banene, men jeg pleide jo å eeeeelske den stilen før. Det ble et litt rustent kort, men moro var det:


Jeg ble så inspirert av disse nydelige papirene fra Papirdesign: Vårtegn heter kolleksjonen, og her har jeg brukt arket "Vårens festdag" i kombinasjon med "Takknemlig for deg" diesen til Papirdesign. Jeg har pyntet opp med blonder og blomster fra blant annet Kort&Godt.


De søte lilla dottene er fra Staz. Jeg har punchet toppen og papiret med kantpuncher fra MS. Kantene er rufset men ikke svertet, jeg liker det litt rene uttrykket her. Kakeservietten bak teksten, har jeg både krøllet samme og svertet litt for å gi den et gammelt preg. Jeg har splasjet arkene med hvit akrylmaling og sped på med litt osteklut og hugsnug bånd på toppen.


Produkter fra Staz, Amsterdam og hugsnug distribueres av Global Hobby og Kunst. Du finner deres hjemmeside HER. De distribuerer varer til flere ulike butikker i Norge, du finner info om din nærmeste butikk på nettsiden deres.

Elin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar