onsdag 21. juli 2021

Dilla på tags! Listen to your art.

  Kjenner du til følelsen av å ha lyst til å lage noe, men bare "litt"? Trenger ikke være store prosjekter, bare lite og enkelt og greit liksom? Vel... enkelt og greit blir det jo aldri, men TAGS er et herlig "lite" prosjekt når man ønsker litt mindre format en kort, LO, AJ osv. I tillegg er tags en super måte å få brukt opp litt rester på:



Den første tagen min er laget på en tag fra StudioLight - Tab Tag bok. De er i super størrelse, og er i tillegg av fast tykt papir som gjør de yppelig til mixed media prosjekter også. Her har jeg grunnet meg Amsterdam Transparent Gesso, og festet på gamle boksider, før jeg la på struktur med Marabu Acryl Paste (White) og stensil. Jeg hadde litt resteark på pulte min, og en blondeslomp, i tillegg til en chipboard rest som også fikk bli med. Jeg flikker på litt hvit gesso, før jeg klippet ut motivene mine. Sommerfuglen er fra StudioLight Die Cut Block - JL Butterfly Collection 04. En superflott blokk med mange motiver og detaljer. Kantene er svertet med sort og brunt blekk, og finishen er gjort med Marabu Mixed Media Art Spray i sort og hvit.



På tag nummer to og tre har jeg brukt mindre tag fra TH. Jeg har brukt mye av de samme produktene som over, men valgte tissuepaper (TH) i stede for boksider til bakgrunnen. Kantene har jeg punchet med mønsterpucher fra MS. Jeg har lagt på hvit gesso med spatel, og de sorte blomstene er transparente stickers. Litt blonder, noen fine ord og så klart et blikkfang i form av sommerfugl og blomster.


Produkter fra StudioLightAmsterdam og Marabu Mixed Media  er alle produkter som distribueres via Global Hobby og Kunst her i Norge. Ta en titt innom deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar