mandag 8. februar 2021

Babylykke x 2

Jeg har laget to like babykort med litt rester jeg fant i papirdungen min. Kjekt å få brukt opp, og ikke minst alt for fine ark til å bare ligge der å samle støv ;)



Med papirposer som base, har jeg dekorert med mønsterark fra Papirdesign: "Bryllupsfest", "Eventyrbryllup" og "brudebukett". Motivene er fra Felicita og er til å spise opp.


Jeg har brukt Papirdesigns "Hipp! Hurra, Oval" dies bak bildene, brukt litt bruk kartong og brunt på kantene for å ta igjen det brune i bildet og blomstene. Blomster er fra en rotepose med div, de søte turise blomstersentrene er fra Kort&Godt. Tekstene har jeg printet ut selv, klippet i strimler og svertet litt.



Innsiden av kortet har en tag laget av kraft kartong fra Papicolor, pyntet i samme stil som utsiden, med skrivepanel. Toppen er punchet og eller paneler svertet.

Elin






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar