fredag 5. juni 2020

Utfordring for juni- yndlingsfarge

Utfordringen hos Scrappelyst denne måneden er yndlingsfarge. Vi vil altså at du skal lage et prosjekt med din yndlingsfarge. Du kan selvsagt bruke andre farger også, men yndlingsfargen din skal være fremtredende.


Jeg har store problemer med å velge en favorittfarge, og elsker jo både knallefarger og de mindre knalle. Men tilbakevennende i mine kort er nok en romantisk dus utgave av rosa/lilla. Drar frem et par restekort jeg nylig laget. Her med div rester fra papirkassen min, mest fra Prima.



"Hurra for deg" er stickers fra Papirdesign.
Har funnet både blonderester, en perlesnor, litt hamp og blomster til å live opp kortene. Basen er brettet på Papicolor sin hvite kraftkartong, stabil og god å jobbe med. Blomster fra div produsenter, men min favoritt over alle favoritter er de hvite klasene fra Kort og Godt. De søte blomstersenter-perlene på kortet til venstre er også fra samme produsent.




Utfordringen vår har frist den 30.juni 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar