tirsdag 5. mai 2020

Utfordring for mai - høytidelig

Utfordringen for mai hos Scrappelyst har vi kalt "høytidelig". Vi vil med dette se prosjekter laget til eller om høytideligheter, som f.eks bryllup, dåp eller konformasjon.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.

Mitt bidrag ble et vårlig bryllupskort denne gangen:


Mønsterark fra Studio Lights "So Spring" kolleksjon. Teksten er stanset ut i hvit mosgummi, med dies fra Papirdesign som heter "Størst av alt er kjærligheten". Motivet er også fra Studio Light, samme er hjertedetajene i dekoren. Ellers har jeg svertet kantene litt, punchet hjertebord på toppen og pyntet opp med blomster. Jeg har også med meg fibertråder fra Kort og Godt, de gir et veldig fint uttrykk i kortet føler jeg. Litt osteklut og en kakeserviett må så klart være med også.


Vil du være med oss på mai-utfordringen?
Utfordringen vår har frist den 31.mai 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar