fredag 15. mai 2020

Do more of what tickles you heart.

Jeg har laget en ny side i mixed media stil. 

Jeg har liggende en liten haug med klargjorte "baser" til bruk, str A5, som jeg nå og da får lyst å finne frem. Alt som var gjort på denne siden var å lime på litt washitape og grunne med gesso. Washi-tapen er forøvrig i ulike sorte variasjoner, og gessoen er transparent fra Amsterdam.

Jeg la først på litt struktur med paste og stensil. Deretter valgte jeg meg ut blomstene som fokus.
Jeg har skaffet meg en hel haug av slike spennende saker til min mixed media produksjon, men jeg kommer ingen vei uten fargerike medium! Her har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Sprayer <3 


Her har jeg brukt både pensel og slangen på korken, sammen med vann, for å få det til å flyte litt utover. Blomstene har jeg malt med pensel. Kantene er svertet med Marabu Mixed Media Art Crayons.


I tillegg til litt spruting med sort maling, har jeg brukt sort Sakura Micron penn til å droodle litt, sette på noen pluss og minus, samt markere blomsten litt ekstra. Noen ord og tekst hører med.


Produkter fra Amsterdan, Sakura og Marabu forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. 
Om du vil finne din nærmeste forhandler, ta gjerne kontakt med de.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar