torsdag 17. oktober 2019

Mer inspirasjon til oktober-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring hos Scrappelyst og litt mer inspirasjon til temaet gutt/mann! Vi vil gjerne se prosjeter som enten passer til gutter og menn, eller som inneholder dem ;) 


Jeg har valgt å lage et brettekort til en sjokoladeplate, dette synes jeg er en ypperlig gave til menn. Jeg følger Wenches tutorial som du kan finne HER. 
Jeg har brukt sort kvistkartong fra Papicolor til å brette basen med, samt til å stanse ut kule tannhjul i. Det er forøvrig dies fra Studio Light. Mønsterarkene er fra Papirdesign.  Til dekor har jeg valgt motiv og cut-outs fra Studio Light, litt washitape og noen gråe halvperler.



Innsiden er enkel med plass til å skrive en hilsen om man vil. Jeg har punchet stjerner på kantene av kartongen for å løfte det hele litt. "Gratulerer" er stanset i sort mosgummi med dies fra Kort og Godt



Korte mitt kan også ses hos Scrappelyst.

Utfordringen vår har frist den 31.oktober kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar