onsdag 9. oktober 2019

Dåpskort til jente: 2 ulike stiler.

I dag har jeg to ulike dåpskort å vise dere. Tanken er å vise hvor ulike utrykk dåpskortene kan ha, basert på hvilket fokus man selv velger: Tekst, motiv eller kombi.

Det første kortet mitt har fått tekst som fokus, her har jeg brukt en gammel stempelplate fra Kort og Godt med en nydelig tekst verdig en liten frøken. Blomstene, dekorkulene  og blondene er fra samme produsent, mens hjertene er fra Staz. I tillegg har jeg stanset ut banneren bak bildet med dies fra Pairdesign. Mønsterarkene er fra maja design. De er rufset, svertet og limt til en hvit papirpose som base.


Det andre kortet har fått motiv fra Digital by janet. Et nusselig babymotiv i mine øyne. Kombinert med en fin tekst printet fra egen maskin, synes jeg dette kortet fikk et litt annet utrykk. Mønsterark fra Studio Light, blomster fra blant annet Kort og Godt. Tagen stanset ut med dies fra Papirdesign.
I tillegg til blomster og pyntebær, har jeg brukt litt tyll på dette kortet.


Produkter fra Studio Light føres via Global Hobby og Kunst, sjekk hjemmesiden deres HER for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar