onsdag 11. september 2019

Grublis for september - clean and simple

Vi kjører i gang med ny grublis hos Scrappelyst i dag, og i grublisen denne måneden vil vi se "clean and simple" på sitt prosjektet. Lag altså noe i denne stilen, som rett og slett skal være en enkel stil uten for mye dill.

 Min grublis-løsning ble tre fargesprakende kort med bakgrunner laget med Marabu Mixed Media Art Sprayer. Jeg kuttet til paneler av Papicolor hvit kraft kartong, som jeg sprayet på frihånd. Da fargene var tørket, fant jeg stensiler og påførte ballerinaen med svamp og titanium white akryl maling fra Amsterdam. Deretter limte jeg panelet på sort Papicolor kartong og så på papirposer. 

Jeg har droodlet på kortene mine med Sakura Micron pen i sort. "Frøken fin" er stanset ut i hvit mosgummi med dies fra Papirdesign. De hvite ord-stickersene er også fra Papirdesign.  



Produkter fra Marabu, Amsterdam, Sakura og Papicolor distribueres via Global Hobby og Kunst. Du finner deres hjemmesie HER, hvor du også kan sjekke ut din nærmeste forhandler.
 
Grublisen vår har frist den 6.oktober kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar