tirsdag 13. august 2019

Konfirmasjoskort i mørkeblått og denim.

I dag vil jeg viser dere et av årets konfirmasjonskort fra min side. I tråd med vårens populære denim tema, har jeg letet frem Papirdesign sine kule mønsterark som matchet dette maja motivet perfekt:


Kortet måler A5 størelse og er laget på base av kraft kartong fra Papicolor. Jeg har bygget opp lag på lag med flere typer mønsterark, blant annet fra Papirdesigns serie "Ungdommelig". Jeg har bygget opp med kartong bak lagene og dratt inn bølgepapp, hamp og dekorelementer i samme farge som kartongen.


"Gratulerer" er stanset ut med tekst - og skyggedies fra Papirdesign. Splatten er stanset ut med dies fra TH og teksttrimlene er hjemmeproduserte.


Denne gange har jeg dekorert innsiden også, og laget pengelomme bak tagen på venstre side. Tagen er stanset med vimpel-dies fra Papirdesign.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar