mandag 26. august 2019

Can you remember?

"Can you remember who you were, befor the world told you who you should be?"

I min Art Journal nr 2 (for jeg har investert i en ny Marabu Mixed Media Art Journal str A5), har jeg satt meg selv et mål: Hver side jeg lager skal inneholde et budskap. Denne gangen har jeg testet ut to nye tenkikker: Collage og å stemple egen tekst.

 Sidene er bygget opp slik:
* Satt på noen tags og grunnet med hvit gesso. ( Jeg har teste mange, men favoritten til nå er Amsterdam sin).
* Satt på tissuepaper med transparent gesso, også her Amsterdam sin.
* Laget struktur med Marabu Mixed Media Acryl Paste - Sand og bobleplast.
 * Legger på farger: Amsterdam Akryl i regnbuens farger. Derter på og ruller deretter med Marabu Mixed Media Paint Roller.  
* Stemplet med div stempler.
* Klippet ut øyet fra et ukeblad, og satte det på med decopagelim. Etter tørke påførte jeg Marabu Mixed Media Acryl Gesso i sort og la på stensil, tørket med våtserviett før malingen tørket.
* Skyggelagt og markert med hvit og sort Sakura Gelly Roll penner.



Teksten er stemplet opp bokstav for bokstav, på hvitt silkepapir. Deretter satt på med decopage lim.
Jeg har droodlet mye med penn på siden min også rundt teksten.


Produkter fra Amsterdam, Marabu og Sakura distribueres i Norge gjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk ut hjemmesiden deres HER for finne din nærmeste forhandler.

 Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar