onsdag 31. juli 2019

Happiness do come true

I dag har jeg en ny Art Journal å vise frem, denne gangen med litt mørkere preg.


Jeg lage mine AJ side i Marabu Mixed Media Art Journal str A5. Sidene er tykke og motstandsdyktige og lette å jobbe på. Jeg bruker ofte Amsterdam Akryl maling i ulike variasjoner, slik som her. Denne gangen har jeg lagt på farger først, deretter sort akryl. Mens den er våt, la jeg på en Studio Light Mask stensil med blomster og tørket med våtserviett. Jeg har også stemplett litt her og der, samt droodlet litt på kantene.


Ansiktet er fra en serviett, som er lagt på med decopage lim. Jeg har forsterket linjer og farger etterpå.
Teksten er også stemplet på tynt silkepapir som er lagt på etterpå.


Produkter som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst, kan du finne hos din nærmeste forhandler. Sjekk hjemmesiden deres for å finne en butikk nær deg :) 

 Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar