søndag 7. juli 2019

Hapiness is like a butterfly.

Hei fininger :) 
I dag tenkte jeg å komme med et lite "nybegynner-tips" til dere. I denne magiske, fantastisk fristende scrappeværden er det skammelig lett å la seg friste av spennende utstyr. Mye er dyrt, mye er kult, mye er "må ha" som man kanskje ikke får til, og stilene er maaaange å velge i. Men om du er ny i leken, eller bare ønsker å holde det enkelt, har jeg et tips til deg:

Studio Light 3D-blokker!
 Jeg investerte i denne og et par blogger til, og tenkte at jeg måtte gi det en sjanse. I første omgang fordi det var masse kule detaljer jeg ville bruke i min AJ. Ble jeg overrasket? JA!
Herkommer mitt første 3D-blokk prosjekt (og flere skal det bli).


Jeg dekorerte en skrivebok med mønsterark, motiv og dekorelementer fra blokken. Noen få dekor-elementene som ikke er fra boken: teksten, kakeservietten, hampen og halvperler som er fra Staz.



Jeg har svertet kanter for å gi litt mykere overganger og bygget opp elementene med 3L 3D-Foam for å skape litt dimensjoner i bildet.

Studio Light produkter, og produkter fra 3L og Staz forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk hjemmesiden deres HER for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar