lørdag 11. mai 2019

Grublis for mai - sommerfugler

I grublisen denne måneden vil Scrappelyst-gjengen se sommerfugler. Dere velger selv om det er en eller flere.
La dere gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Jeg kjører på med litt mixed media insirasjon i månedens grublis-utfordring. Jeg har pyntet opp en prima tag som har ligget på vent her, aldri blitt fornøyd rett og slett. Så da grunnet jeg den på nytt med hvit Amsterdam Gesso, før jeg lekte meg med Van Gogh akvareller i rødt og sort.

Work in progress.
For å skape struktur i taggen har jeg limt på osteklut og chipboard-rester før grunning. Jeg har surret på sort hamp (som jeg har farget selv med Marabu Mixed Media Art Spray), satt på tekst-strimler fra TH, og så klart sommerfugler til dekor :)





Vil du lage noe med sommerfugler på?
Grublisen vår har frist den 6.juni 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Elin






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar