torsdag 11. april 2019

Grublis for april - La deg inspirere

 I grublisen hos Scrappelyst denne gangen vil vi at du skal la deg inspirere av oss her i Scrappelyst. Kikk gjennom våre innlegg og bidrag og finn noe du vil la deg inspirere av. Husk og si hva du har blitt inspirert av og link til innlegget vårt sammen med bidraget ditt.

La deg for eksempel inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Når jeg scrapper layouts lar jeg meg veldig ofte inspirere av Linda og hennes mange lekre LOer. Jeg legger med et eksempel jeg virkelig elsker, selv om det er nesten umulig å velge blant alle kreasjonene! Sjekk denne HER.  Jeg har studert mangt og mange av hennes kreasjoner, både hvordan hun bygger opp bakgrunner og kombinerer ulike farger og mønstre. Jeg tar med meg tips og triks videre inn i min egen LO verden.

Jeg har brukt mønsterark fra Studio Light (winter trails 01) som basse. Bakgrunnen er bygget opp med Marabu Mixed Media Acryl Paste (hvit) og stensil, samt Papirdesign Stempel og Studio Light (Grunge Collection 339). 

Bannerne bak bildet er stanset ut med dies fra Papirdesign, der er de sorte bokstavene fra også. Resten av teksten er printet med dymo.



Grublisen vår har frist den 6.mai 2019 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Produkter fra Studio Light og Marabu føres gjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk gjerne ut deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar