søndag 27. januar 2019

Søte små jentegaver.

Noen ganger er det skikkelig koselig å lage jenteting! Rosa, lilla, glitter og glam :p 
Hehe ok, kanskje ikke så mye glam da, men det er vel ingen tvil om at disse små gaveeskene er myntet på søte små prinsesser?


Disse små boksene fant jeg på et restesalg, og de var akkurat passe store til å romme søte smykker (som ingen jenter kan få nok av vel?). En gylden mulighet til å få brukt opp litt rester også, å her var det fram med restekassen: Samtlige rester er fra Papirdesign sine mønsterark. 

Utførelsen er enkel: Litt rufsede og svertede kanter, en stor blomst, litt osteklut og hamp, og de søte ordene er stempet med clear stamps fra Kort og Godt.

Samme dekor som over, men her har jeg også sneket med noen lekre fibertråder fra Kort og Godt. De kommer ikke til rette på bilder, for i virkeligheten glitrer de som bare det, i mange ulike fargetoner. Disse er primært rosa og grønntoner i. Jeg har også lagt litt glitter på blomsten min her.



Kjenner du en prinsesse som ville satt pris på en slik? Jeg har to stk (på henholdsvis 7 og 10 år) som siklet veldig over scrappepulten da disse pågikk ;)

Innlegget kan du også se hos Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar