torsdag 17. januar 2019

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

Vi har en pågående utfordring hos Scrappelyst i disse dager, har du fått det med deg?
Temaet er FAVORITT STIL: Lag noe med utgangspunkt i din favorittstil. Vi vil altså se den stilen du liker best på det du lager. Fint om du skriver noen ord om stilen sammen med bidraget ditt.


Jeg kjenner at favorittstilen er veldig variabel her i gården. Men er det noe jeg like ekstra godt, og som har hengt ved over lengre tid, så er det den litt romantiske duse stilen. Jeg har laget en layout med bilde av minstemann og bestemor på tur i lag. 


Jeg har valgt mønsterark fra Studiolight som base, før jeg grunnet med Amsterdam transparent gesso. Jeg har sprayet litt med hjemmeblandet farge (Amsterdam Akryl + vann i liten flaske), og malt chipboardene mine i samme toner. Deretter stemplet både med sort blekk og embosset i hvitt. Litt blomster, bling og hamp er også med.


De glittrende dottene er fra Marianne Design. Det hvite mønsteret er lagt på med stensil og akryl mousse.



Du kan fremdeles levere bidragene ditt via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som du finner HER.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar