fredag 28. desember 2018

Julekort i lyseblått.

I år har det blitt mange mange julekort hos meg, langt flere en vanlig. Og det er så superkoselig å lage julekort <3 Noen ganger er det de tradisjonelle "julete" fargene som fenger meg; rød og grønt. Andre ganger faller jeg for mer utradisjoneller ting som lyseblått og rosa!

I dag kommer julestemningen i form av lyseblått og hvitt:

Alle kortene er laget med mønsterark og motiver fra Studio Light. Jeg ser at fellesnevneren er "kulde" ;) Jeg har stanset ut rammer til å ha bak bildene, for å lage litt mer liv i kortet. Som dekor har jeg valgt store hvite blomster fra I Am Roses, kombinert med små hvite blomster og utstansede grener og kvister.

Jeg har (som dere sikkert kan se) litt dilla på hamp om dagen, synes det gjør seg så flott på prosjektene mine. Litt kontrast til det lyse sarte liksom. En tull her, en sløyfe der, en tust på toppen av en tag.. det er ikke så mye som skal til.

De koselige engelske tekstene er stanset med clearstamps fra Marianne Design, er de ikke søte? Jeg liker disse tekstene fordi de er både trivelige og litt spøkefulle på samme tid. I tillegg har jeg laget mange julekort som skal til England i år, å da var Marianne Design tingen ;) 





Produktene jeg har brukt fra Studio Light og Marianne Design føres via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med de for å finne din nærmeste forhandler.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar