lørdag 8. desember 2018

Gaveposer til jul.

Gaveposer er så utrolig koselig å lage, og minst like koselig å gi i gave til de som kanskje har mangt og meget, men fortjener litt ekstra kos.


I år har jeg fylt mange av posene mine med dekorerte kubbelys og fyrstikkesker. Selve posen er dekorert med mønsterark fra Papirdesign. "Gledelig Jul" er stanset ut med dies fra samme produsent, i julerød mosegummi. Skyggen bak teksten, og rammen bak motivet, er begge stanset ut i kraftfarget bølgepapp fra Folia. Motivet er fra Studio Light.



På fyrstikkesken bruker jeg restepapirene fra posen, samt et koselig julestempel fra Kort og Godt. Det har jeg embosset i hvitt på kraftkartong fra Papicolor.

Jeg sniker inn en gavepose til jeg, med dette nydelige motivet og teksten fra Kort og Godt. Mønsterarkene er fra Papirdesign, og blomstene fra I Am Roses. Til dekor har jeg brukt punchede grener i hvitt og rødt, samt hampetråd og en lekker liten charm.


Produkter fra Folia, Papicolor, charms og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Elin.

1 kommentar:

  1. Så nydelige gaveposer , flott dekorert og detaljen med bølgepapp likte jeg så godt ,klem Synnøve

    SvarSlett