torsdag 18. oktober 2018

Thank you.

Noen ganger trenger man et enkelt kort med akkurat de riktige ordene, og denne gangen trengte jeg et "thank you" kort. Det er så koselig å sette pris på menneskene man har i livet sitt, som utgjør en forskjell. Om de er nær familie, venner eller bare bekjente, så kommer det ofte enn situasjon eller opplevelse som gjør at man vil gi en liten oppmerksomhet.

Jeg har laget et takkekort til ei flott dame som har gitt meg noen gode verktøy i hverdagen:

Med en enkel brun papirpose som base, har jeg dekorert med nydelige mønsterark fra Studiolight. Motivet kommer fra samme produsent, mens blomstene kommer fra I Am Roses.
Jeg har rufset og svertet kantene på de ulike lagene.
Inni kortet har jeg laget en enkel tag med kraft kartong fra Papicolor. Den har jeg punchet med en kantpuncher, svertet og brukt litt hugsnug på, slik at den lettere lar seg dra opp.


Produkter fra Stuiolight og Papicolor føres via Global Hobby og Kunst her i Norge. Sjekk din nærmeste forhandler HER.

Kortet kan du også se hos Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar