tirsdag 11. september 2018

Grublis for september - tall

Grublisen hos Scrappelyst denne måneden er tall. Vi ønsker å se prosjekter med tall på. Tallet eller tallene må være godt synlig, men trenger ikke være et hovedmoment på prosjektet ditt. Vi gleder oss til å se hva dere lager.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials.

Jeg har laget en mixed media side med diverse rester av tall og bostaver fra ulike alfabeter. En fin måte å bruke opp rester på! Jeg har brukt hvit gesso fra Amsterdam til grunning, og Marabu Mixed Media Acryl hvit paste tsammen med stensil for å skape tekstur. Fargene er Marabu Mixed Media Art Crayons som jeg har kuttet små biter av, moset og mixet med vann for å få flyttende farger. Tekststrimlene er fra Allegra Digital. Teksten er fremhevet med tusj fra Sakura.

Jeg syntes det var skikkelig moro (og litt utfordrende!) å prøve ut ny fargekombinasjon. Så i stede for mine gjengangere av rosa - lilla - blå kreasjoner, prøvde jeg gul - grønn - sort i stede.



Grublisen vår har frist den 6.oktober 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar