onsdag 19. september 2018

Fargerik med acrylic!

 Det er vel ikke til å legge skjul på at jeg er bitt av en "acryl-basille" om dagen. Hærremin så moro det er å leke med disse lekre fargerike sakene! Hobbykroken min har fått en ny avdeling, og den bugner over av disse skjønne små tubene på 20ml, med masse herlige farger <3

I dag har jeg en ny siden i art journalen min å vise dere:

Sjekk de fargene da!!! Marabu Mixed Media Acrylic er genialt og så gøy!

Må bare bli glad i hjerte av slike fargeeksplosjoner <3 
Men nå litt om hva jeg har gjort her ;)


Begynte med å grunne en dobbeltside med Amsterdam White Gesso. Samtidig festet jeg et tynt tynt nett på siden med gessoen jeg grunnet med, den synes best midt over siden nå som den er ferdig.
Deretter valgte jeg ut mine ønskede farger og la de på med fingrene. Eneste fokus jeg har er å beholde litt lysere felter her og der.


Det morsomme med slike prosjekter, er at veien blir til mens man går. Når malingen var tørr, fikk jeg lyst å stemple litt. Jeg valgte dette kule Studiolight stempelet fra Industrial 2.0 serien - No.250.
Så måtte jeg frem med en klokkestensil og litt mer acryl.

For å skape litt liv og effekt i bildet mitt, har jeg satt på div bokstaver og kul falsett bling fra Kort og Godt. Jeg har også lagt på regndråper med stensil og akryl paste.

Tilslutt noen velvalgte ord, og litt lek med Sakura Pen-Touch - F 1,0mm - #49 Black. Disse pennene er hurtigtørkende og permanente og egner seg topp til å droodle med oppå malte overflater.

Produkter fra Studiolight, Sakura, Amsterdam og Marabu distribueres gjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk din nærmeste leverandør her.

Elin

1 kommentar: