onsdag 11. juli 2018

Grublis for juli - stjerner


Grublisen hos Scrappelyst denne måneden er stjerner. Vi har lyst til å se bidrag med stjerner på. Det kan være en stjerne eller mange stjerner, det er helt opp til deg.
La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Jeg har laget et bursdagskort med tag-lomme til min bestemor som nylig fylte år. Stjerner ble det mange av, i form av en kantpuncher. Jeg startet med en liten hvit papirpose, men den ble for liten så da limte jeg den rett og slett på en større hvit papirpose og fikk en lomme til tag i stede ;) 



Mønsterarkene er fra Papirdesign. Alle blonder er fra Kort og Godt, og det samme er charmsene som er formet som grener, de hvite hortensia blomstene og stempeltrykket. Resterende blomster fra I Am Roses. Ellers har jeg pyntet med osteklut, chipboardramme og frantage embossing.


Alle sider er rufset men ikke svertet. På tagen har jeg embosset sidene i samme embossing som chipboard rammen min, frantage shabby white.




Grublisen vår har frist den 6.august 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar