lørdag 5. mai 2018

Utfordring for mai - feiring

Da var det allerede mai og tid for ny utfordring hos Scrappelyst.
Utfordringen denne måneden er feiring. Her kan vi si hipp hipp hurra for både 17. mai, bursdag, bryllup, dåp, navnefest osv.

For meg er mai måned den store konfirmasjonsmåneden, så jeg har laget konfirmasjonskort:


Jeg har latt meg inspirere av dette kule denim-bukse bildet fra Maja Design, og det passet helt perfetk sammen med kule mønsterark fra Papirdesign. Basen er en papirpose, og toppen på tagen er punchet med stjernepuncher. Jeg har stanset ut stjerner og "kjære konfirmant" tekst med dies  fra Papirdesign, og valgt å kun dekorere med stifter og litt blå vokset bommulstråd fra Kort og Godt.





Utfordringen har frist den 31.mai 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar