fredag 11. mai 2018

Grublis for mai - tags

I grublisen denne måneden vil vi se tags! Det kan være en dekorert tag, eller en tag som er en del av ditt papirprosjekt. Alt er lov så lenge tagen er godt synlig.


Jeg har dekorert tre tags i mixed media stil. Jeg har brukt tags i ca str 15 x 7 cm, som jeg først har grunnet med Amsterdam Akrylmaling og Marabu Mixed Media Paste med sjablong. Deretter har jeg rotet i restekassen min etter litt chipboards, blonder og blomster.

 Her spiller ikke fargen noen rolle, da de skal grunnes i hvitt og sprayes etterpå. Jeg grunnet med hvit Amsterdam Gesso, og deretter sprayet med Marabu Mixed Media Art Spay i tre farger: Gentian, sky blue og sølv. Jeg har også brukt sort art spray og pensel under blomstene, for å skape litt skygger og effekter. Til slutt pensler jeg gesso over chippboard og blomster for å fremheve "kreasjonen" og pynter med litt bling ;)

Jeg har laget dotter med hvit krittpenn, og lagt til gemstoens fra Marianne Design. Tekstene er fra Tim Holtz. Stensilen er også fra Tim Holtz, og chipboardene fra Dusty Attic.






Har du lyst å delta i grublisen til Scrappelyst? 

Utfordringen/ Grublisen vår har frist den 6.juni 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar