mandag 5. februar 2018

Utfordring for februar - hjerter



Tema for månedens ufordring hos Scrappelyst er Hjerter. Februar er ofte preget av kulde, snø og is. Samtidig er det en måned med fokus på kjærlighet, varme og omtanke. Vi ønsker derfor denne gangen å se prosjekter med HJERTER på.

Jeg har valgt å løse oppgaven med å lage et bryllupskort, for hva er vel mer forenelig med temaet hjerter, en et bryllupskort? Romantikk i lange baner. Jeg har laget et stort bryllupskort, med matavfallspose som base. Denne har jeg først grunnet med hvit gesso, før jeg valgte nydelige mønsterark fra Papirdesign. Jeg har brukt stempler fra Kort og Godt, og funnet et passende motiv på nett. "hjertelig til lykke" er stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Papirdesign. Blomster fra I Am Roses og Kort og Godt.


Innsiden er pyntet i lik stil som utsiden, med stempeltrykk fra Kort og Godt. Stort og godt skrivefelt, samt åpning bak den hvite borden til å putte inn pengegave eller gavekort.





Utfordringen vår har frist den 28.februar 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Elin

1 kommentar: