fredag 16. februar 2018

Lys som gaver.

I vår kreative verden ser jeg ofte lys i ulike former, som del av scrappeprosjekt eller som fokus. Jeg legger merke til at det oftest er te-lys som går igjen, så jeg hadde lyst å lage en gaveide med kronelys:


Jeg har brukt rub-ons fra Staz. Noen har fått setninger, noen har fått ord. Lysene har jeg pakket sammen to og to i cellofan, og laget magebelter med gode ord og litt pynt.


Magebeltet er laget med dies fra Marianne Design - Anja Ornamental Frame. Jeg stanset det ytterste panelet i hvit kraft kartong fra Papicolor, og den innerste i vanlig brun kraft. Teksten er et Papirdesign stempel, som jeg har embosset med fint hvitt embossingpuler.

Blomster fra I Am Roses, halvperler fra Papirdesign og delikate tynne glitterfiber fra Kort og Godt.


Jeg dekorerte magebeltene litt ulike, men samtidig i samme stil. Her med blomster fra I Am Roses og Kort og Godt, samt et annet stempel fra Papirdesign. Noen har jeg dekorert med pyntebær fra Kort og Godt også.



Produkter fra Marianne Design, Papicolor og Staz føres via Global Hobby og Kunst.
Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar