fredag 5. august 2016

Utfordring for august - sommer og ferietid

Tid for ny utfordring hos Scrappelyst! Og hvilket tema passer vel bedre en Sommer og Ferie nå? 
Vi vil se prosjekter som ooooooser av sommer. Har du hatt noen flotte opplevelser? Eller kanskje du trenger et inspirasjonsbilde til hjelp? Da kan du bruke dette:


Jeg har koset meg med å lage en layout denne gangen, med sommerbilder i fra ferien 2015 i Nord-Norge: sene varme sommerkvelder, med middnattsol og lykkelige barn. Gode minner! Jeg har forsøkt meg på litt Mixed Media denne gangen:

Mønsterarkene er fra Studiolight. jeg har brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen hvit, sammen med to ulike stensiler. Deretter har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Spray i fargen sky blue. Chipboards fra Scrapiniec er også farget med denne sprayen. Jeg har lekt med sort blekk og bakgrunnsstemepl fra Papirdesign, og lagt til mange små detaljer i form av osteklut, blonder ol.


Vi vil se ditt bidrag. Klikk deg inn HER for regler, og fristen for deltagelse er 31. august kl 20.00

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar