fredag 1. juli 2016

Lolipops i bøtter og spann.

Papirsugerør har blitt en liten dille hos mange det siste året, og det har lollipop kort også. De er i grunn veldig søte, og annvendelige til så mangt. Jeg har laget opp en hel haug av de, til ulike annledninger. På mange har jeg brukt disse flotte muffins motivene fra Lulu Designart:

https://img0.etsystatic.com/022/0/8001711/il_570xN.489612602_f6h1.jpg 


Her er en oversikt, før dere får litt flere detaljer:

Og en liten titt på baksiden, som jeg har funnet ut at egner seg godt til en liten hilsen (OM man ikke pynter for høyt og heftig på forsiden):


Først ut er en shaker-pop. Måtte teste ut om det funket å lage shaker-card effekt på en lollipop, og det gjorde det. Eneste jeg angrer på er at jeg brukte brunt blekk i stede for sort ;) Her med chipboard ramme fra Scrapiniec og stempeltrykk fra Papirdesign.
Som fyll har jeg her brukt frantagepulver.

 En blå lollipop med veldig enkel dekor: Kakeserviett, halvperler fra Stazz, litt hamp og motivet som hovedfokus. Jeg bruker forresten Sizzix Tim Holtz die - Paper Rosette til å lage mine rosetter med, men her finnes det sikkert flere alternativer.


Rosa og lilla i skjønn forening, med blant annet Papirdesign papirer. Gratulasjonene er fra et Kort og Godt klippeark. Kakeservietter, blonder og hamp gjør lollipopene litt mer "dillete".

Til slutt favorittmotivet på Lulu Designart sitt motivark, sammen med mønsterark og halvperler fra Papirdesign. Chipboard teksten er fra Wycinanka.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar