lørdag 25. juni 2016

Sjokolade og venner - 2 av livets goder!

I dag har jeg to dekorerte toffifee bokser å vise dere. Jeg har pyntet de som gaver til gode venner, og hva er vel bedre å kombinere sjokolade og gode vennskap?!? Sjokolade passer til alle annledninger: Bursdag, konfirmasjon, bryllup, jul, eller bare som en liten oppmerksomhet i hverdagen. 

#1 Er pyntet med mønsterark fra Papirdesign. Papirene er fra serien Muligheter. Jeg har rufset kanter og punchet kantene på det mørke panelet. Motivet er fra Studiolight, og tekst trykket kommer fra Papirdesigns stempelplate- Min venn. Jeg har stanset sirkelen ut med dies fra Marianne Design - Stitched Passepartouts/circles. Kakeservietten bak motivet er stanset ut med Sizzix Thinlits - Doily#2, på kartong fra Papircolor. Blomstene er fra I Am Roses, og de herlige glittersørvblingene er fra Marianne Design. Uglen er fra Din Fantasi.


 #2 pyntet med Papirdesign mønsterark som den andre esken, har bare byttet om på lyst og mørkt. 2 12x12" mønsterpapir er akkurat nok til å dekorerer to toffifee. Her har jeg brukt motiv fra Lulu DesignArt, blomster fra I Am Roses, og samme stempel som over. Jeg har stanset ut kakeserviett med diesen Sizzix Thinlits - Doily, på kartong fra Papircolor. Også her har jeg brukt stiched dies på sirkelen min, samt charm fra Din Fantasi.

Merkevarer som Din Fantasi, Sizzix, Papercolor, Studiolight og Marianne Design føres gjennom Global Hobby og Kunst

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar